Конкурс за избор на експерт медийно съдържание и PR към Д23-ПФ-002 Проект 3.4.7: ТЕЛЕВИЗИОНЕН КАНАЛ НА ПУ, по ДОГОВОР ЗА ФИНАНСИРАНЕ НА ИНВЕСТИЦИЯ ПО НАЦИОНАЛНИЯ ПЛАН ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И УСТОЙЧИВОСТ, ПРОЦЕДУРА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА СРЕДСТВА ОТ МЕХАНИЗМА ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И УСТОЙЧИВОСТ, „Програма за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации“, стълб 2 „Създаване на мрежа от изследователски висши училища в България“, BG-RRP-2.004-0001-C01, наименование „Дигитални устойчиви екосистеми – технологични решения и социални модели за устойчивост на екосистеми (ДУЕкоС)“

О Б Я В А

В изпълнение на ДОГОВОР ЗА ФИНАНСИРАНЕ НА ИНВЕСТИЦИЯ ПО НАЦИОНАЛНИЯ ПЛАН ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И УСТОЙЧИВОСТ, ПРОЦЕДУРА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА СРЕДСТВА ОТ МЕХАНИЗМА ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И УСТОЙЧИВОСТ, „Програма за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации“, стълб 2 „Създаване на мрежа от изследователски висши училища в България“, BG-RRP-2.004-0001-C01, наименование „Дигитални устойчиви екосистеми – технологични решения и социални модели за устойчивост на екосистеми (ДУЕкоС)“, Пловдивският университет „Паисий Хилендарски“ обявява конкурс за подбор на експерт медийно съдържание и PR към Д23-ПФ-002 Проект 3.4.7: ТЕЛЕВИЗИОНЕН КАНАЛ НА ПУ.

Кратко описание на длъжността:

  1. Умения за работа със софтуери за създаване на визуално съдържание.
  2. Познания в областта на анализа на данни от социални мрежи и алгоритъма за оценка на гледаемостта.
  3. Познания в изготвянето на рекламни кампании и управление на социални мрежи.
  4. Умения за разработване на стратегии за взаимодействие с аудиторията, включително комуникация чрез социални мрежи, кампании и събития.
  5. Креативност и аналитично мислене.
  6. Умения за генериране на нови идеи за съдържание и критична оценка на постигнатите резултати с цел оптимизация на стратегиите.
  7. Ефективна комуникация и работа в екип.
  8. Самостоятелност и организираност.
  9. Умение за планиране на времето, самостоятелно приоритизиране на задачите и гъвкавост при работа в динамична среда.

Минимални определени изисквания към кандидатите:

  1. Висше образование в областта на маркетинг, PR, мениджмънт или друга сходна специалност.
  2. Опит в областта на дигиталния маркетинг, социалните мрежи и медийната комуникация.
  3. Опит в създаването на ангажиращо съдържание за социалните мрежи (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok) и в разработването на стратегии за популяризиране.
  4. Опит в разработване и монтаж на видеоматериали и презентации за маркетингови цели.
  5. Опит в работата с партньори за реализиране на проекти.

Срок за подаване на документи: 5 календарни дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата за конкурса.

Можете да кандидатствате, като изпратите подробна автобиография и други съпътстващи документи на e-mail: dkirov@uni-plovdiv.bg, в срок до 23.11.2024 г.

Лице за контакт: Дончо Киров, експерт в Отдел научноизследователска дейност.

Телефон: 032/ 261 412

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД, и ще бъдат използвани само за целите на настоящия подбор. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Дата: 18.11.2024 г.

Гр. Пловдив